--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Τι είδε η γυριστρούλα..

By | Παρασκευή, Μαρτίου 18, 2011 Leave a Comment
  Εχτές είχα εξωτερικές δουλειές, ως εκ τούτου έπρεπε να βγω Ταξιαρχών... Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την φίλη μου τη Ρουλίτσα και ξεκινήσαμε. Στην διαδρομή σαν κλασικές γυναίκες χαζεύαμε στα μαγαζιά, χωρίς ωστόσο να έχουμε λεφτά για ψώνια... Βέβαια, το να ''χαζεύεις'' βιτρίνες είναι πολύ ευχάριστο, αρκεί να μην πάσχεις από το σύνδρομο ''δενμπορώναβλέπωβιτρίνεςγιατίστεναχωριέμαιπουδενμπορώναταπάρω''!! Ευτυχώς εγώ δεν πάσχω απ'αυτό, άρα επιδίδομαι  άνετα στο ''άθλημα''! Είναι σαν να ξεφυλλίζεις ένα περιοδικό μόδας ,μόνο που ταυτόχρονα γυμνάζεσαι περπατώντας! Αν έχεις και μια φίλη μαζί κάνεις καλό και στην κοινωνικότητα σου!!
 Καλά , το τί είδα δεν περιγράφεται με λόγια... Χρώματα , χρώματα, χρώματα!!
Χρώματα που θυμίζουν παγωτό φράουλα, μανταρίνια , τσιχλόφουσκες, χρώματα φωσφοριζέ, ηλεκτρίκ, κόκκινα , φούξια, ρόζ, σωμόν, λιλά, κίτρινα .... έλεος  θα πάθω καρδιακό επεισόδιο...δεν αντέχω..τα θέλω όλα! Μάλιστα , δυό φορές σταμάτησε η καρδιά μου και έμεινα στήλη άλατος , μία στην βιτρίνα του Kalista (την δεξιά με τα ανοιξιάτικα) που είδα αυτή την γόβα την διάφανη ακαθορίστου χρώματος ,κάτι σε σωμονροδοπορτοκαλορόζ το λες, και την ερωτεύτηκα κεραυνοβόλα και μία στην ευφάνταστη και παρμένη από καμπαρέ άλλης εποχής βιτρίνα του ZigZag  στην πλατεία Ελευθερίας...
Εννοείτε φυσικά πως δεν ψώνισα τίποτα , παρά μόνο μια συσκευή τηλεφώνου που είχα ανάγκη γιατί η άλλη μου χάλασε... αλλά και μόνο που χάρηκε το μάτι μου , αναπτερώθηκε και το ηθικό μου!
  Εκτός από τα χρώματα και τα υπέροχα ρούχα και παπούτσια που είδα , είδα και κάτι που μου έκανε εντύπωση....
 Το ξέρατε ότι τα σουτιέν ανακυκλώνονται;; Κι όμως, κάποια μέρη του σουτιέν , όπως για παράδειγμα οι μπανέλες, μπορούν να ανακυκλωθούν! Αυτό αναγράφετε στην ταμπέλα που έχει στην βιτρίνα το κατάστημα εσωρούχων Intimissimi , και καλεί τις γυναίκες να φέρουν τα παλιά τους σουτιέν κερδίζοντας 3 ευρώ έκπτωση για κάθε ένα που θα επιστρέψουν, εννοείτε από την αγορά αντίστοιχου αριθμού  σουτιέν! Δηλαδή , ανακυκλώνετε 2 παλιά σουτιέν ;  Κερδίζετε 6 ευρώ έκπτωση από την αγορά 2 καινούριων σουτιέν Intimissimi !!! Μια πολύ έξυπνη, οικολογική, οικονομική αλλά και εμπορική κίνηση..
 στο κάτω κάτω γιατί να το πετάξεις αφού μπορείς να κερδίσεις 3 ευρώ;
Κάτι άλλο που έμαθα επίσης είναι ότι ετοιμάζεται πυρετωδώς το καινούριο κατάστημα της εταιρείας αθλητικών ειδών Champion , στην Ταξιαρχών στον αριθμό 112 απέναντι από την εκκλησία. Μίλησα με τον υπεύθυνο και μου είπε ότι την άλλη εβδομάδα θα ξεκινήσει να λειτουργεί κανονικά. Όταν γίνει αυτό θα σας έχω νεότερα, προς το παρόν μπορώ να πω μόνο ότι από αισθητική άποψη έχει ανακαινιστεί πλήρως και φαίνεται να γίνεται πολύ όμορφο!
Αυτά από την χτεσινή μου βόλτα για δουλειές στην Ταξιαρχών!! Είδα, έμαθα,  και τα μοιράζομαι μαζί σας... σαν γνήσια''γυριστρούλα'' που είμαι!!
Και για το τέλος σας έχω το ανάλογο τραγουδάκι....



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: