--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Μένω εδώ!!!!!!!

By | Τετάρτη, Μαρτίου 02, 2011 Leave a Comment
Αυτό το blog το έφτιαξα , έτσι για πλάκα! Έτσι, για να το αφιερώσω στην καθημερινότητα μου σε αυτήν την πόλη! Τον Κορυδαλλό! Μένω εδώ όλη μου την ζωή , 36 χρόνια. Βγαίνω εδώ, ψωνίζω εδώ, δουλεύω εδώ, έχω χόμπι εδώ.. Πήγα σχολείο εδώ , ερωτεύτηκα εδώ , παντρεύτηκα εδώ , έκανα παιδί εδώ και χώρισα εδώ! Όλη μου την ζωή την έχω ζήσει εδώ! Κι ενώ κάποια στιγμή είχε αρχίσει να με ενοχλεί το ότι όπου και να πάω πέφτω σε γνωστές φυσιογνωμίες.... με τα χρόνια ανακαλύπτω ότι μου αρέσει. Δεν είναι και άσχημο τελικά να σε χαιρετούν , να έχεις κάνει γνωριμίες, να πηγαίνεις στα εμπορικά μαγαζιά και να σε ενημερώνουν για τις προσφορές, να γνωρίζεις πριν από όλους εκδηλώσεις που ετοιμάζονται , μαγαζιά που θα ανοίξουν , η που θα κλείσουν , θεατρικές παραστάσεις και συναυλίες που γίνονται και γενικώς όλα τα ωραία ή τα λιγότερο ωραία που έχει να προσφέρει η πόλη μας! Γιατί ο Κορυδαλλός έχει και άλλο πρόσωπο, εκτός από την γκρίνια για τα πολιτικά δρώμενα, ή τις φυλακές... και μια που τις ανέφερα να κάνω μια παρένθεση και να πω πως άμα ξανακούσω ταξιτζή να μου ξαναλέει το συνηθισμένο αστειάκι ''μέσα;;'' όταν λέω ''Κορυδαλλό'', σίγουρα θα βρεθώ ''μέσα'' για φόνο ταξιτζή... έλεος πια με το χιούμορ τους! Και κλείνει η παρένθεση και συνεχίζω ..  ο Κορυδαλλός έχει και ωραία πράγματα, έχει και μια ερωτική πλευρά, έχει και μια κοσμοπολίτικη πλευρά , και μια παρεϊστικη πλευρά και γενικώς έχει μια πλευρά που αγαπώ! Έτσι επιμένω να ΜΕΝΩ εδώ!
Νεότερη ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: